2016. július 7., csütörtök

Köszöntő!

Köszöntök mindenkit a Crusader Blog Design oldalán!  Itt mindent megtalálsz, amit egy szokásos design blogon. Rendelhetsz kritikát, fejlécet, designt, könyvborítót és trailert is! A részletekért kattints a "Rendelés menete" menüpontra.

Nos, már nagyon régóta szerettem volna megnyitni a saját design blogom, ami nem egy-két kritika erejéig él. Rengetegszer próbálkoztam ezzel, de mind abbamaradt egyéb okok miatt (leginkább az idő és kreativitás hiány miatt). De most itt vagyok, rengeteg  idővel és szerkesztésvággyal (van ilyen szó egyáltalán?), hogy belevágjak ebbe a dologba.
Ha szeretnél egy pár mondatot arról, hogy ki is vagyok én, akkor figyelmedbe ajánlom a "Bemutatkozás" menüpontot. Remélem nem riasztottalak el titeket a rendeléstől a furcsa személyiségemmel.
Ölel mindenkit, Angi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Források: LindaDesign, DeviantArt, Szerintem...