2016. július 28., csütörtök

Elkészült fejléc és design + ELSŐ YOUTUBE VIDEÓ


Haligali mindenkinek!
Végre elkészültem a másik blogom dizájnjával, bár először más lett volna a kinézet, így készült feleslegbe egy fejléc - aminek három különböző formája is született -, szóval így elment egy kis időm. Nos, nem is húznám a szót, ne felejtsétek: a blogon szerkesztőfelvétel és blogverseny zajlik!

ELŐTTE

UTÁNA (igen, változott a cím)

Nem vihető!

Nem vihető!

Nem vihető!

Emellett végre elkészültem az első videómmal, ami nem túl nagy szám, de nekem azért sokat jelent. Egy egyszerű fejlécet készítettem, melyet felgyorsítva láthattok. Remélem elnyeri a tetszéseteket!^^ Ja, és a későbbiekben szeretnék több blogolással kapcsolatos videót is feltölteni:)







Ölel mindenkit, Angi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Források: LindaDesign, DeviantArt, Szerintem...